• AmsterdamBarcelonaLondon
Moco Museum Amsterdam THEONE

Het beste van Amsterdam in de zomer: Moco Museum en meer!

Plan een onvergetelijke zomerdag in Amsterdam, een stad die bekend staat om haar betoverende grachten, bruisende kunstscene en rijke geschiedenis. Verken de fascinerende wereld van moderne kunst in het Moco Museum in Amsterdam, geniet van de charmante bezienswaardigheden van deze prachtige stad en ga op een onvergetelijke boottocht.

Blijf lezen om een unieke zomerse reisroute te creëren vol ervaringen die de geest van de Nederlandse hoofdstad vangen, van moderne meesterwerken in het Moco Museum tot de pittoreske grachten

Moco Museum Amsterdam: Een hedendaags kunstparadijs

De reis begint met een bezoek aan het Moco Museum, waar hedendaagse en moderne kunst is gehuisvest in een historische villa op Museumplein, waar je een uitgebreide collectie kunst kunt ontdekken van geprezen moderne en hedendaagse kunstenaars zoals Warhol, Basquiat, Banksy, Kusama, Vexx en Kaws. Laat je zintuigen betoveren door digitale immersieve kunst en ervaar het baanbrekende fenomeen van NFT-kunst. Sinds 2021 heeft het Moco Museum de eerste Europese tentoonstelling gewijd aan NFT-kunst gehouden.

Koop tickets
Moco Museum Amsterdam
Moco Museum 1stbatch5of5 Copyright Jan Arsenovic kopie

Moco Garden

De Moco Play App: Een interactieve kunstexpeditie

Verrijk je kunstbeleving met de Moco Outside App voor Android en iOS. Dompel jezelf onder in een wereld van Augmented Reality (AR) terwijl de app kunstwerken tot leven brengt, en je een ongeëvenaarde verkenning van creativiteit biedt.

Moco Play App

De Moco Play App

Museumplein 132232

Museumplein

Moco Boat Amsterdam: A Canal Odyssey

Terwijl de zon ondergaat over de charmante grachten van Amsterdam, beleef je de Gouden Eeuw charme van de zomer in Amsterdam tijdens de Moco Boat Tour. Deze buitengewone grachtentocht biedt een uniek perspectief op de architectonische schoonheid van de stad. Glij langs de door UNESCO erkende 17e-eeuwse grachtengordel en ontdek de unieke geschiedenis van Amsterdam.

De milieuvriendelijke open boot biedt panoramisch uitzicht op beroemde bezienswaardigheden, waaronder de romantische Magere Brug (Smalle Brug) en de Prinsengracht. Je kunt de 1.500 bruggen, 90 kunstmatige eilanden en charmante buurten zoals de Jordaan en de iconische Negen Straatjes verkennen.

De Moco Boat Amsterdam tour biedt een authentieke en verfrissende manier om de betoverende grachten van Amsterdam te ervaren tijdens de zomer.

Moco Boat

Moco Boat Tour

Mis de levendige geest van Amsterdam in de zomer niet! Ervaar de buitengewone artistieke tentoonstellingen in het Moco Museum en ga op de betoverende Moco Boat tour langs zijn iconische grachten. Geniet van een onvergetelijke dag vol culturele verrijking, historisch inzicht en visueel genot, en verzeker herinneringen voor het leven. Ontdek het allerbeste van Amsterdam in de zomer met het Moco Museum als je gids voor kunst, grachten en meer!

• TikTok

Moco Amsterdam