Kajola Partners A Beatutiful Mess MOTG 01

Uneix-te a «Movement on the Ground»

El desig de Moco de desafiar les ideologies i inspirar l'activista que tots portem dins s’estén més enllà de les parets del museu.

Així queda palès en la nostra associació amb Movement On The Ground (MOTG), una organització sense ànim de lucre que treballa per millorar les condicions de vida dels refugiats arreu del món. Més enllà de les meres paraules, la fundadora de Moco, Kim Logchies ha pres part activa en aquesta col·laboració: com a membre del consell assessor de MOTG, Logchies ha viatjat en diverses ocasions a l'illa grega de Lesbos.

Children playing in camp 'The Olive Grove'

Located just outside 'Moria Refugee Camp' on Lesvos

Children in front of the MOTG food truck

Amb el propòsit de dur el canvi al camp de l’acció humanitària, Movement On The Ground lluita per transformar els camps de refugiats des de dins, convertint-los en entorns segurs i dignes, on les persones rebin l’atenció i l’assistència que es mereixen.

MOTG ha estat sempre en primera línia a l’hora de subministrar ajuda directa a homes, dones i nens que han hagut de deixar les seves llars enrere per culpa del canvi climàtic, la pobresa i la guerra. L’organització els proporciona refugi, grups electrògens, equips de rescat, equipament mèdic, menjar, mantes i roba. Però el propòsit de MOTG és alhora canviar les regles del joc: la seva meta és crear comunitats que empoderin els refugiats que hi viuen, estimulant-los a participar en la gestió de serveis i projectes. Hoste i amfitrió assumeixen aquí el mateix protagonisme. MOTG ha implementat aquest projecte a l'illa de Lesbos, on ha establert un nou avantprojecte d'ajuda humanitària; als refugiats se’ls proporciona atenció sanitària, se’ls garanteix una alimentació nutritiva, i se’ls dona accés a l'educació, a instal·lacions esportives i a les arts. Moco recolza amb passió aquesta visió revolucionària del treball humanitari i us convida a participar en la causa d’oferir una resposta sostenible a la crisi dels refugiats.