What to Do in De Pijp Amsterdam

La teva Guia Definitiva sobre Què Fer a De Pijp [Actualitzada 2023]

Estàs a punt per descobrir els tresors ocults de De Pijp, el barri més vibrant d'Amsterdam? Des de botigues eclèctiques fins a diverses experiències gastronòmiques i joies culturals captivadores, el teu dia d'exploració comença aquí.

What Makes De Pijp a Must-Visit Destination?

De Pijp és un microcosmos de la diversitat i l'encant d'Amsterdam. Comparable al Quartier Latin de París, aquest barri ofereix una ambientació inclusiva i eclèctica que és totalment pròpia. Amb botigues encantadores, galeries d'art a la moda i cafeteries acollidores escampades pels carrers estrets, De Pijp promet una aventura cultural immersiva.

Descobrint les Joies Amagades de De Pijp

Fenix Books: Un Refugi per als Entusiastes dels Llibres

Fenix Books és un somni fet realitat per a qualsevol amant dels llibres. Submergeix-te en una col·lecció curada de títols que abasten diversos gèneres i idiomes. Des de filosofia provocadora fins a novel·les independents, cada llibre és una joia cuidadosament seleccionada que espera ser descoberta.

What to do in De Pijp Fenix Books Amsterdam

Fenix Books

Factory Girl: Deliciós de Mirar, Deliciós de Menjar

Tens ganes d'alguna cosa saborosa? Factory Girl és el teu café de referència. Deixa't seduir per plats vegans i vegetarians estèticament esplèndids que satisfaran tant les teves papil·les gustatives com el teu feed d'Instagram. L'ambient creatiu i el personal amigable enriqueixen l'experiència gastronòmica, convertint-la en una per recordar

What to do in De Pijp Factory Girl

Factory Girl

What to do in De Pijp Factory Girl

Marbles Vintage: Fes un Pas Enrere en el Temps

Marbles Vintage és un paradís per als entusiastes del vintage. Cada peça d'aquesta botiga conta una història única, transportant-te a una altra era. Descobreix moda retro, accessoris i objectes peculiars que capturen l'essència del passat.

What to do in De Pijp Marbles Vintage

Marbles Vintage

Mud in May: Disseny Holandès Minimalista

Mud in May combina el minimalisme amb la funcionalitat en un entorn on la forma troba la funció, i l'estètica troba l'artesania. Prova peces de lluminació impactants i mobles innovadors que reflecteixen la filosofia de disseny holandesa.

What to do in De Pijp Mud in May

Mud in May

Beadazzled: Desencadena la Teva Creativitat

Beadazzled és una oasi per als entusiastes de les manualitats. Submergeix-te en un món vibrant de perles, pedres i materials per a la fabricació de joies. El personal expert està a punt per ajudar-te i convertir la teva visió creativa en realitat.

What to do in Amsterdam Bedazzled

Beadazzled

Sarphatipark: Tranquil·litat enmig de l'Agitació

Sarphatipark ofereix un refugi serè enmig de l'ambient animat de De Pijp. Passeja per senders serpentejants, relaxa't a la vora de basses brillants i desconnecta en espais exuberants. Aquesta oasi verda és el contrast perfecte amb l'agitació del barri.

What to do in De Pijp Sarphatipark

Sarphatipark

Must-Visit De Pijp Attractions

Mercat Albert Cuyp: Bondat d'Origen Local

El Mercat Albert Cuyp és el famós mercat a l'aire lliure d'Amsterdam. Explora una gamma vibrant de productes frescos, delícies locals i peces úniques fetes a mà. Des d'un fresc ram de tulipes fins a una icònica ‘stroopwafel’ holandesa, aquí pots tancar tots els essencials holandesos de la teva llista de coses per fer.

What to do in De Pijp Albert Cuyp Market

Albert Cuyp Market

Het Paardje: Encant Holandès Autèntic

Quan el dia s'acaba, Het Paardje et crida. Aquest bar tradicional holandès ofereix cerveses de fabricació local i una cuina reconfortant en un entorn autèntic i relaxat. Experimenta l'encant d'un 'brown café' d'Amsterdam en la seva millor expressió.

What to do in De Pijp Het paardje

Het Paardje

The Artistic Finale

Museu Moco: On l'Art Prendre Vida

El Moco Museum és el pinacle de l'art modern i contemporani a De Pijp. Explora obres icòniques d'artistes renomats juntament amb talents emergents, des d'Andy Warhol, Basquiat, Banksy i Kusama fins a Vexx, Kaws, Estudi Irma i molts més. Perd-te en art immersiu digital i descobreix l'espai d'exposició NFT dedicat primer a Europa.

Surt al Jardí Moco i prepara't per quedar fascinat: instal·lacions i estàtues que reflecteixen l'estil de la nostra col·lecció Moco principal, i un lloc per relaxar-se a l'ombra i fer fotos.

A l'exterior a Museumplein, pots descarregar l'aplicació Moco Outside i gaudir d'una transició fluida des dels meravelles a l'interior de Moco al món de l'art de Realitat Augmentada més enllà. Comprova per tu mateix com Moco captura l'esperit dinàmic de la sempre canviant escena artística d'Amsterdam.

Moco Museum Garden

Clapis

A punt per submergir-te en els tresors de De Pijp? Explora les delícies que abunden en la localitat de Moco, de manera que un dia d'art inspirador i expansiu de la ment sigui també un dia ple de sabor, color i rica cultura urbana. Esperem que gaudeixis de la vitalitat de De Pijp tant com nosaltres!