Amsterdam

Llocs per menjar prop del Moco Museum d'Amsterdam

De Pijp, situat en el cor d’Àmsterdam, és un barri ple de vida, caràcter i cultura diversa. Entre els seus carrers animats, descobriràs una fantàstica barreja de llocs per menjar, cadascun amb el seu propi atractiu únic. Des de cafeteries encantadores amb plats vegans casolans fins a mercats concorreguts oferint delícies tradicionals holandeses, cada lloc reflecteix una cara diferent de l’escena gastronòmica vibrante de De Pijp. Uneix-te a nosaltres en una aventura culinària mentre explorem De Pijp, gaudint de les delicioses ofertes de l'àrea una per una.

Factory Girl

Factory Girl, situat en el cor de De Pijp, és més que un simple restaurant. És un refugi per als conscients de la salut i aquells amb una predilecció per les delícies casolanes. Tan aviat com entres, l’ambient convidant del lloc et saluda, conduint-te cap a un espai serè adornat amb una barreja eclèctica d'art modern i mobiliari minimalista. L'enginy de Factory Girl per servir una àmplia gamma de necessitats dietètiques és lloable, oferint una gran varietat de plats vegetarians i vegans que són tan deliciosos com nutritius. Des d'un esmorzar ràpid fins a un dinar tranquil, cada àpat es converteix en una ocasió memorable a Factory Girl, assegurant un inici deliciós al teu viatge gastronòmic a De Pijp.

Factory Girl 3 1

Factory Girl, De Pijp

Amsterdam

Factory Girl 2 1

Het Paardje

Het Paardje presenta una juxtaposició fascinant de l'encant tradicional d’Àmsterdam i la sofisticació culinària moderna. Aquest local íntim i acollidor és famós per la seva càlida hospitalitat, amb membres del personal que encisen els clients amb el seu tracte dolç i la seva atenció. El menjar, tan atraient com l'ambient, és un festí de sabors. Ja siguis un aficionat del brunch tranquil, un entusiasta dels còctels o un amant de les aperitius holandesos clàssics, Het Paardje té alguna cosa per a tothom. La seva atmosfera acollidora juntament amb el seu menú divers assegura una experiència satisfactòria per a aquells que busquen una delícia culinària local.

Het paardje

Het Paardje - Amsterdam

Pilsvogel

Inspirat pels dissenys captivadors de Gaudí, Pilsvogel és una veritable joia de De Pijp. Integra sense esforç elements de disseny artístic amb una atmosfera amigable i relaxada. La seva terrassa a l'aire lliure, perfecta per menjar a l'aire lliure, és una característica particularment atractiva, oferint als convidats l'oportunitat de gaudir dels seus àpats amb la refrescant brisa d'Àmsterdam. Des de tapes delicioses fins a una varietat d'entrepans captivadors, el menú de Pilsvogel ofereix una gamma d'opcions que segurament encantaran fins i tot al més exigent dels amants de la gastronomia. Amb la seva decoració amb gust i el seu menú deliciós, Pilsvogel ofereix una experiència gastronòmica única que encarna l'esperit vibrant i artístic de De Pijp.

Pilsvogel 1

Pilsvogel - Amsterdam

Pilsvogel 1 1

Albert Cuyp Market: Goudse Stroopwafels

Cap viatge a Àmsterdam està complet sense una visita al bulliciós mercat Albert Cuyp, i dins d’aquest, una parada a la famosa Goudse Stroopwafels. El mercat en si és una instantània colorida i vibrant de la vida a Àmsterdam, però la veritable estrella són les Goudse Stroopwafels. Serveixen stroopwafels autèntics i artesanals - una dolça tradició holandesa tan indulgent com estimada. Mira amb admiració com els preparen frescos davant dels teus ulls, la farciment de caramel enganxós perfectament entrellaçat entre fines galetes cruixents. Una mossegada, i entendràs per què aquest petit tracte és un tresor holandès.

Albert Cuyp 1

Albert Cuyp Market - Amsterdam

Bakers & Roasters

Bakers & Roasters és un encantador establiment que barreja la cultura dels cafès de Nova Zelanda amb la gastronomia brasilera. En el moment que entres, seràs rebut per l'aroma celestial de pa acabat de coure i els somriures amables del personal. Des d'aperitius lleugers fins a àpats consistents, cada plat és una obra d'amor, culminant en una experiència gastronòmica que deixa una impressió duradora. A Bakers & Roasters, no només estàs gaudint d'un àpat, estàs experimentant una barreja única de cultures a través del menjar.

Bakers Roasters 2 1

Bakers & Roasters - Amsterdam

Bakers Roasters

Tant si ets un aficionat al menjar en cerca de noves experiències com si ets un viatger que busca tastar la cultura local, De Pijp ofereix una paleta de sabors que segur que crearà records perdurables del teu viatge per Amsterdam. No es tracta només del menjar, es tracta de l'experiència: les vistes, els sons i els gustos que defineixen aquesta ciutat extraordinària.