Moco Museum
  • AmsterdamBarcelonaLondres
Barcelona Streets

Llocs per menjar a prop del Moco Museum a Barcelona

La ciutat de Barcelona no és només una festa visual, sinó també un meravellós món culinari. Quan visiteu el Moco Museum, us encantarà descobrir una sèrie de deliciosos establiments propers que satisfan tot tipus de paladars, des de les tradicionals tapes espanyoles fins a les delícies veganes més modernes. Aquí teniu algunes destinacions recomanades per als amants del bon menjar!

Brunells

Esteu buscant un lloc per esmorzar o un lloc per satisfer la vostra gana de dolços? Cap a Brunells, un encantador cafè conegut pels seus pastissos i postres tradicionals. Aquí, l'aroma de cafè acabat de fer junt amb l'olor de la rebosteria acabada de treure del forn crea una atmosfera càlida i acollidora. Cada mossegada dels seus pastissos meticulosament elaborats narra una història de les tradicions de pastisseria catalanes transmeses de generació en generació.

Brunells 1

Brunells - Barcelona

Brunells 1 1

El Xampanyet

Per a una experiència gastronòmica espanyola autèntica, considereu El Xampanyet. En el moment que entreu, us transportareu enrere en el temps. Aquest establiment es especialitza en tapes tradicionals, cava i vi. Aquí és on podreu gaudir del gust autèntic de Barcelona en cada mossegada. No podeu marxar sense provar les seves anxoves i pa torrat amb tomàquet – realment un gust de la tradició!

El Xamanyet

El Xampanyet - Barcelona

El Xamanyet

Demasié

Buscant alguna cosa de moda? Demasié podria ser el vostre lloc. Aquesta no és la vostra fleca mitjana; cada ítem és un tractament únic i experimental que mostra la creativitat de l'escena culinària de Barcelona. Us encantarà l'ambient acollidor, el so de les crostes trencant-se, i l'agradable sorpresa que ve amb cada tractament innovador. L'aproximació innovadora de la fleca als dolços la fa una visita obligatòria per als exploradors gastronòmics.

Demise - Barcelona

1/2

Mr Robinson

Mr Robinson afegeix un toc global a l'escena alimentària local. Conegut pel seu menjar de carrer, brunch i còctels, aquest és el lloc perfecte per a una experiència gastronòmica relaxada. Des del murmuri dels patrons feliços fins a la decoració peculiar, us submergireu en una atmosfera alegre i desenfadada. Proveu els seus plats de brunch per a un impuls a mitja jornada, o les seves diverses opcions de menjar de carrer per a un tast de la cuina global.

Mr Robinson

Mr Robinson - Barcelona

Vegan Junk Food Bar

Per al viatger vegà, Vegan Junk Food Bar és un refugi gastronòmic. Oferint un menú ple de hamburgueses a base de plantes, menjar fregit i més, mostra com els plats vegans poden ser tant saborosos com indulgents. Des de hamburgueses veganes fumades i substancioses fins a nuggets vegans cruixents, cada plat és un testimoni de la creativitat i la delícia possibles en la cuina vegana. Aquesta és una destinació lliure de culpa on el sabor i la sostenibilitat es troben.

Vegan Junk

Vegan Junk Food Bar - Barcelona

Vegan Junk 1

Bar Brutal

Acabeu el vostre dia amb una visita a Bar Brutal. Aquest bar rústic és un regal pels sentits amb la seva selecció d'embotits, formatges i marisc. Amb cada glop dels seus vins locals i cada mossegada dels seus plats petits plens de sabor, us sentireu immersos en l'esperit de l'escena alimentària vibrant de Barcelona.

1/2

Així doncs, tant si teniu ganes de alguna cosa tradicional o contemporània, salada o dolça, hi ha un sabor per satisfer cada paladar a prop del Moco Museum a Barcelona. Bon profit!

Moco Museum

• TikTok