Moco tienda alta res 21

El Moco Concept Store de Barcelona

El Moco Concept Store no és només una extensió del viatge del Moco Museum ni un destí: és un estat mental.

Quan un concepte o botiga entra al nostre món, la intenció és portar endavant un nou concepte.

Moco tienda alta res 23

A través de la creativitat, podem formar una nova realitat.

Amb la força del nostre abast i la comunitat global d'innovadors i creatius curiosos, és la nostra responsabilitat explorar més enllà del que significa ser un museu en el segle XXI. Com podem impactar en el canvi per a cultivar un futur més social i èticament just? El Moco Concept Store és un espai que dóna vida a noves idees: perquè quan et sents bé, fas el bé. És un món completament immersiu que celebra l'activitat artística inspirada en les històries de la nostra col·lecció i societat. Productes sostenibles i obres d'art d'edició limitada de mestres moderns i contemporanis reflecteixen la Col·lecció Moco en un espai definit per la innovació.

Tots som co-creadors d'aquest nou món.

Situat al cor cultural d'El Born al carrer Montcada 27, un dels carrers més populars de Barcelona. El Moco Concept Store - al costat del Moco Museum de Barcelona - proporciona una atmosfera calmada que evoca el futur. Dissenyat en col·laboració amb Six N. Five, l'estudi d'art contemporani de Barcelona del dissenyador i artista digital guardonat Ezequiel Pini & Isern Serra, l'arquitecte de renom internacional.

Per l'amant de l'art, l'activista, l'innovador i el col·leccionista: trobeu-nos al Moco Concept Store.

Moco tienda alta res 27
Moco tienda alta res 42

La història del Moco Concept Store: Del Digital al Físic

Les eines digitals i la CGI, que evolucionen a velocitats ràpides, han revolucionat el procés de treball per a arquitectes, dissenyadors i creatius. Per a Six N. Five, manifesten el digital en el físic.

Six N. Five és un estudi creatiu guardonat dirigit per Ezequiel Pini. Distingit per una pràctica multidisciplinària i un equip divers, Six N. Five és una força col·lectiva que representa el futur de l'art. El seu cos de treball confirma que la CGI no és simplement una eina de visualització, sinó una porta per a l'expressió artística transcendent. Les configuracions arquitectòniques transporten els espectadors a regnes imaginàries que reflecteixen una visió refinada del nostre futur.

"Six N. Five s'ha convertit en sinònim de paisatges onírics en tons pastel i arquitectures vibrants i impossibles que al·ludeixen a les possibilitats infinites de la CGI".

A mesura que aquestes eines digitals continuen obrint portes per a la llibertat creativa, Six N. Five abracen les oportunitats per a l'experimentació. A principis d'any, l'estudi creatiu de renom va donar vida al saló personalitzat de NetJets a Art Basel. Arcs delicats, il·luminació personalitzada i una paleta de colors futurista transmeten el futur del volar.

"Quan se't desafia a explorar l'ignot i coses que mai s'han fet abans, et sents mogut a fer el que encara no s'ha fet." - Six N. Five

A través d'un procés detallat de perfeccionament de les subtilitats en il·luminació, ombreig, color i textures de materials, Six N. Five conjuren atmosferes amb identitats captivadores que semblen familiars. Ara, aquests somnis i entorns poètics estan esdevenint una realitat. En col·laboració amb l'arquitecte de renom mundial Isern Serra, el digital ha evolucionat cap a un espai experiencial - el Moco Concept Store.

Moco tienda alta res 22

"Una de les coses que més ens emociona és poder crear nous espais i experiències a través d'imatges, vídeos i experiències de realitat virtual que ens permeten imaginar alguna cosa diferent del que estem acostumats, ja sigui un espai o una situació en la qual passen coses inesperades que poden estar relacionades amb el món dels somnis."