Moco Museum Amsterdam THEONE

El millor d'Amsterdam a l'estiu: ¡Moco Museum i molt més!

Planeja un dia d'estiu inoblidable a Amsterdam, una ciutat famosa pels seus encisadors canals, animada escena artística i rica història. Explora el fascinant món de l'art modern al Museum Moco d'Amsterdam, gaudeix dels encantadors llocs emblemàtics d'aquesta bonica ciutat i embarca en un passeig en vaixell memorable.

Continua llegint per crear un itinerari d'estiu únic ple d'experiències que capturin l'esperit de la capital holandesa, des d'obres mestres modernes del Museum Moco fins als pintorescs canals.

Moco Museum Amsterdam: Un oasi d'art contemporani

El viatge comença amb una visita al Moco Museum, on l'art contemporani i modern s'ubica en una històrica vila a Museumplein, on es pot descobrir una vasta col·lecció d'art d'acclaimats artistes moderns i contemporanis com Warhol, Basquiat, Banksy, Kusama, Vexx i Kaws. Permet que l'art digital immersiu captivi els teus sentits i siguis testimoni del fenomen pioner de l'art NFT. Des de 2021, el Moco Museum ha acollit la primera exposició europea dedicada a l'art NFT.

Compra entrades
Moco Museum Amsterdam
Moco Museum 1stbatch5of5 Copyright Jan Arsenovic kopie

Moco Garden

The Moco Play App: An Interactive Art Expedition

Eleva la teva interacció artística amb l'aplicació Moco Outside per a Android i iOS. Submergeix-te en un món de Realitat Augmentada (AR) mentre l'aplicació dóna vida a les obres d'art, oferint una exploració incomparable de la creativitat.

Moco Play App

The Moco Play App

Museumplein 132232

Museumplein

Moco Boat Amsterdam: A Canal Odyssey

Mentre el sol es pon sobre els encisadors canals d'Àmsterdam, et recomanem viure l'encant de l'Edat d'Or de l'estiu a Àmsterdam en el Tour en Vaixell Moco. Aquest extraordinari passeig pels canals t'ofereix una perspectiva única de la bellesa arquitectònica de la ciutat. Desliza't pel Rellotge de Canals del segle XVII, declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, i descobreix la singular història d'Àmsterdam.

El passeig ecològic pel vaixell ofereix vistes panoràmiques de famosos punts de referència, com el romàntic Magere Brug (Pont Estret) i el Prinsengracht. En aquest tour podràs explorar els 1.500 ponts, 90 illes artificials i encantadors barris com Jordaan i les emblemàtiques Nove Carreres.

El tour Moco Boat Amsterdam ofereix una manera autèntica i refrescant de gaudir dels captivadors canals d'Àmsterdam durant l'estiu.

Moco Boat

Moco Boat Tour

No et perdis l'animat esperit d'Amsterdam a l'estiu! Experimenta les extraordinàries exposicions artístiques al Moco Museum i embarca en l'encantador tour en vaixell Moco al llarg dels seus icònics canals. Gaudeix d'un dia inoblidable ple d'una barreja d'enriquiment cultural, visió històrica i deleite visual, assegurant records per a tota la vida. El millor d'Amsterdam a l'estiu es descobreix amb el Moco Museum com a teva guia d'art, canals i més!