• AmsterdamBarcelonaLondres

1 Activitat per Barri a Barcelona

En un bonic dia d'estiu a Barcelona, exploreu diferents barris, cadascun amb el seu propi encant. Visiteu la solejada platja de la Barceloneta, el mercat animat d'El Raval, els populars llocs de tapes a Sant Antoni, el nucli cultural d'El Born i el famós Barri Gòtic. Seguiu-nos mentre us guiem a través de districtes captivadors i descobriu nous aspectes de Barcelona, revelant l'encant d'un barri rere l'altre.

Platja de la Barceloneta: On la Ciutat Troba la Mar

El viatge comença a la Barceloneta, on la ciutat besa la mar. Estenent-se per més d'1,1 quilòmetres, és un lloc ple d'activitat. Locals i turistes vénen per fer esports aquàtics, jugar a vòlei platja i simplement gaudir del sol mediterrani. La platja està decorada amb l'escultura 'El Peix' de Frank Gehry, afegint al seu ambient animat on la calma i l'excitació coexisteixen.

Barceloneta Platja

Barceloneta Platja - Barcelona

Mercat de La Boqueria, El Raval: Una Festa per als Sentits

A continuació, submergiu-vos en el cor dinàmic d'El Raval, immergiu-vos en el delit sensorial del Mercat de La Boqueria. Aquest mercat bulliciós té una història que es remunta al segle XIII, oferint una celebració de color, so i olors delicioses. Trobeu productes frescos, carn, peix fins a una gamma de productes locals i exòtics - el mercat és un paradís gastronòmic.

La Boqueria Mercat

El Raval - Barcelona

Carrer Blai, Sant Antoni: El Batec de la Cultura Alimentària de Barcelona

Continueu la vostra exploració cap al Carrer Blai, el cor de Sant Antoni, un barri aclamat per les seves modernes tavernes i bars. Aquest carrer amigable per als vianants és famós pels seus bars de 'pintxos' (petits aperitius). Delecteu-vos amb aquests deliciosos tasts acompanyats d'un got de vermut local i captureu l'essència de la vibrant cultura alimentària de Barcelona.

Career Blai

Career Blai - Barcelona

Career Blai

Moco Museum Barcelona, El Born: Una Oasi d'Art Modern

El Moco Museum Barcelona, situat al dinàmic districte d'El Born, és un símbol d'art contemporani i modern. Atrau tant als novells en l'art com als entusiastes experimentats. El museu exhibeix una varietat d'obres icòniques d'artistes famosos i ha estat al capdavant de l'art immersiu digital i del fenomen de l'art NFT des de 2021.

El veí del museu és també el Moco Concept Store, un espai creatiu on l'art i l'estil de vida es troben. Ofereix una selecció única de productes relacionats amb l'art, llibres i articles de disseny exclusius.

Buy Tickets

Moco Museum Barcelona

Kaws Room

Mural El Petó de la Llibertat, Barri Gòtic: Una Peça de l'Ànima de Barcelona

Finalitzeu el vostre tour al Barri Gòtic, on la història es barreja a la perfecció amb el present. El mural 'El Petó de la Llibertat', una obra de l'artista Joan Fontcuberta, està compost per milers de fotos dels habitants locals. Representa un sentiment compartit de llibertat. Aquest mural complex ofereix una nova mirada a l'art públic de la ciutat i és un lloc que heu de veure a la ciutat.

Kiss of freedom

Mentre exploreu els diversos barris de Barcelona, la màgia de la ciutat segur que captivarà el vostre cor. Cada districte ofereix el seu propi encant únic, des de les meravelles artístiques i culturals d'El Born fins a l'ambient animat del Carrer Blai a Sant Antoni. Així que, inicieu un viatge de descoberta i experimenteu la bellesa i l'al·licient de Barcelona que us deixaran una impressió duradora.

• TikTok

Moco Amsterdam