Moco Museum Marcelo Augelli 28 copy

Esdeveniments Barcelona

Esdeveniments a Moco Museum Barcelona

Després de la posta de sol, quan la multitud es dispersa i arriba la calma, Moco et convida a experimentar el món de l'art com mai abans.

Sorprèn els teus convidats amb una nit privada al museu i organitza un esdeveniment després de l'horari de tancament. Amb l'encant de l'històric Palau Cervelló en contrast amb una impactant i il·luminadora col·lecció d'art modern i contemporani, Moco és l'amfitrió perfecte per a les converses creatives i l'entreteniment del capvespre.

Per a un ambient íntim i exclusiu, Moco Museum et dona la benvinguda per a una celebració, sopar o festa - l'elecció és teva.

Envieu-nos un correu electrònic a eventsbcn@mocomuseum.com per a més informació.

Sol·licita més informació

Preludes Event